Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 20 november 2015

Av D - 20 november 2015 01:09

   

Såhär blev det iallafall.

Jag accepterar.


Nu lär inte tejpen släppa i FÖRSTA taget ;)


Nästa utmaning.

Få hem den till föräldrarna.

Och näst kommande utmaning. Få den under granen :)


Första lagret runt viktskivorna. Bubbelplast. Andra lagret runt viktskivorna. Papp. Tredje lagret runt viktskivorna. Bubbelplast igen(är inte säker på varför). Fjärde lagret runt viktskivorna. Rött julpapper.

Sedan. Två inslagna mindre presenter, i grönt julpapper. Varav en, skyddag med papp under.

Och sedan, den där bruna pappen runt alla julklapparna.


Japp. Jag har slitit.

Men om en månad är det över. ÄNTLIGEN!

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards