Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 13 november 2015

Av D - 13 november 2015 15:17

 

Av D - 13 november 2015 14:33

 

Jag klädde på mig alla kläder. Tog tjocka jackan idag. Sockor i vinterstövlarna.. Då jag får skavsår...

Och så kändes det bara såå.. TUNGT...


Vädret var tråkigt. Det var grått och ruggigt... RödaVeckan sätter igång när som helst...

Och jag var stressad inför att orka laga MAT ikväll... OCH kommande dagar!

Deppig för att det inte känns som om jag kommer att orka det...

Uppgiven för att jag inte vet hur jag ska få allt att gå ihop...


Så. Halvvägs mellan affären och busshållplatsen, vänder jag tillbaka.

Går in och köper mig min lilla påse med godis.. som jag gör VARJE fredag...

Och hämtar ut mitt paket på posten...


... Och när jag kommer innanför dörren hemma, blinkar min mobil...

Paket att hämta ut på posten..!


...


Får se hur det blir med ätandet...

Orkar jag inte, så orkar jag inte...

Klarar jag att övertyga mig själv, så är ju DET en framgång...


... Men det blir INGET återfall på skräpkost!

Av D - 13 november 2015 13:49

 

Jo... Egentligen måste jag bara göra mina dagar längre...

Men det ligger ju lunch ivägen också...

Ska jag åka tidigare till stan, blir det kruxigt med LUNHEN, istället...


Hmm..

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards