Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 5 november 2015

..

Av D - 5 november 2015 23:36

Slutbloggat för min del...

Jag blir så SLUT.

Av D - 5 november 2015 22:03

 

Jag funderar på att inte handla imorgon..

Allt känns så ovisst...

Och det känns både som ett för högt berg att bestiga... Rent MENTALT...

OCH som en "vansklig" sak att göra.. Ifall jag inte lyckas få IHOP det sedan... Inte klarar AV att börja äta ordentligt...


... Jag har ju lite i frysen, att tillaga...

Men det känns som ett misslyckande, om jag inte handlar imorgon...

... Samtidigt känns det bara som att "Om jag IDAG mår dåligt utav att äta... Hur ska jag då lyckas börja äta REGELBUNDET igen IMORGON?!"...


... Jag sitter hemma... Funderar och funderar...

Över vart jag kan fly. Vem som kan räcka mig en hand...

... Men "Jag VILL inte... Det känns inte BRA.."...

Av D - 5 november 2015 19:23

 

... Det handlar BARA om att få handlat, så att jag kan få börja med matrutinerna igen... Så att jag kan bli lite piggare och mindre.. stressad...

Och sedan handlar det om att orka äta... Att orka hålla igång det hela... Och att VILJA..!


Jag orkar inte ta TAG i det!

... Önskar att mat inte var en nödvändighet...


Jag går emot en morgondag som jag inte vill uppleva... Som jag inte vill möta...

Och för varje minut som går, kommer jag ett steg närmre...


Jag kan inte ignorera det... Inte bara UNDVIKA det...

För att. Då SVIKER jag... Då MISSLYCKAS jag...

... Ja. Då FÖRSTÖR jag för mig själv...


Snälla, låt detta vara över nu...

... Blunda... Blunda hårt...

Av D - 5 november 2015 15:17

   

FRI

Av D - 5 november 2015 05:36

... Nu har jag gjort mig av med det jag proppade på...

Nästa gång jag äter, har jag börjat med matruntiner.


... Annars så får det vara.

 

... Och jag har inte gått och lagt mig ännu...

Men klart jag inte är trött...


Har ju dragit i mig energi i ett, hela DAGEN!

Av D - 5 november 2015 02:13

     

Rädslan och hjälplösheten...
BEKYMRET med att inte känna kontroll...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards