Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 2 november 2015

Av D - 2 november 2015 23:06

   

Av D - 2 november 2015 17:27

... Jag fortsätter tvångsmässigt, äta en halv matlåda om dagen...


Jag ser inget större hopp för egentligen NÅGONTING...

Och att orka försöka en gång till... När det enda man kan se, är ännu ett brakande...

... Det känns lite...

Ångest.


... Men dock så känns det som om det får vara nog nu...

Har velat dö, fram och tillbaka... i över sju ÅR(!)...

Haft en känsla av att bara LEKA med livet... Göra det SVÅRT för mig själv...

Och jag har bara låtit åren gå... Utan att göra NÅGONTING för att ta mig dit jag vill...


... Så. Det borde vara DAGS nu! VAD jag än får utstå på vägen... VART min slutstation än kommer att VARA..!

... Jag måste CHANSA.

Det borde vara VÄRT det.


... Om jag bara kunde lita på mina egna ORD... när jag SKRIVER dem..

 

Av D - 2 november 2015 15:50

   

Men jag känner mig svag...

Och jag vet inte hur jag ska lyckas... Hur jag ska orka...

Hur jag ska orka att ÄN en gång satsa på någonting som aldrig fungerat...


Och den här gången, vill jag inte ens säga att "det här blir den sista chansen"...

För att. Det KOMMER det inte att bli.

Jag kommer inte att ge upp. Dö ifrån... Förrän en olycka faller in... eller det är MIN tur att lämna...

... HUR mycket jag än ÖNSKAR det.


... Ska väl ta och äta någonting nu... Antar jag...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards