Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av D - 27 oktober 2015 20:35

... Jo, jag TROR att jag kommer att kunna, orka.. VILJA fortsätta blogga, till den grad att jag lägger in sådana HÄR texter på bloggen... "Från min andra blogg".. Som numer borde heta "från min textsamling".. Eftersom att jag inte längre BLOGGAR på någon annan blogg.


... Så delar jag bara med mig när jag har lust... Eller när det känns på något sätt, relevant ;)


Den börjar på "50minuter senare", för att jag aldrig skriver ny överkrift till inläggen, om det inte har gått en timme sedan jag senast skrev...

Vet inte varför, dock..

     

...

Av D - 27 oktober 2015 16:07

 

Inlägget var ungefär dubbelt så långt. Så "explodera" handlar inte bara om ätandet...


Förövrigt.

Jag har lyckats PÅBÖRJA diskningen...

Och orkar jag inte mer IDAG, ska jag försöka ta samma tag IMORGON...


... Jag känner mig.. som vanligt... förvirrad, just nu...

Jag känner mig vilsen...

Och trots att jag tog ett bad och en efterföljande dusch igår natt, känner mig mig superduperinstängd i mig själv. Tjock i både huvud och själ...


Och det känns som att... det är SLUT här...

Fastän att jag fortsätter gnaga i bekymren...

Finna min väg fram...


... Med största sannolikhet, förgäves...

Jag funderar på H*vetets Stad, nu...

Min tillflykt.


Men lyckas man ramla NER i en svacka, tusen gånger om, borde det ju också inebära att man har lyckats ta sig UPP ett ANTAL gånger...

... För att. Hade det inneburit att jag bara föll djupare och djupare... Så hade jag... redan varit död :]


Vi kanske hörs ikväll <3

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards