Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 30 maj 2015

Av D - 30 maj 2015 21:22

... När rädslan sätter stopp... När man är rädd att misslyckas... Inte få grepp... I brist på kontroll...

... När man borde äta idag... men väntar tills imorgon.. För att inte svika rutinen.. För att inte vifta bort den enda trygghet man lyckats bygga...

... För att inte svika sig själv.. Studdsa igen...

För att man är vilsen. Svag.

 

... Den mest smärtsamma och längsta dagen hittills, sedan jag började med "dagens mat" igen...

Hade jag haft en plan... som ger mig trygghet och stabilitet... Då hade jag gett ett regelbundet och varierat ätande en tjuttioelfte chans. För att jag VILL...

 

... Men nu håller jag ut...

... Om jag bara hade vågat känna styrka igen...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards