Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av D - 6 februari 2016 18:45

   

... Idag har jag känt mig så himla tom. Tankemässigt. Och känslomässigt...

Men samtidigt tung, med tankar som jagar mig och tvingas iväg av min vilja "att bara släpp allt"...


... Nu tyngs mitt hjärta av en stor säck med sand...

Huvudet kramas hårt och tätt, av en jättenäve...


...


Idag har jag i princip legat nerbäddad i soffan hela dagen.

Men jag har orkat ta tag i nästan all disk...


...


Vi får se om det blir något kvällsinlägg i kväll...

Jag... vet inte om jag kanske är för tom för det...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards