Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 18 maj 2017

Av D - 18 maj 2017 22:14

Klivit upp, vid sju, som vanligt...

Tagit bussen, till stan, vid åtta...

Köpt mig en färdig baguette, -och tagit en extra lång(jobbigt stressig) promenad till skogen, i värmen...

Suttit på mitt berg och ätit min baguette, medans jag frustrerade mig över att...


... Nej, jag orkar inte prata om det...

Gick sedan tillbaka till busstationen...

Åkte hem, vid 11.40


... Gråtit, för att jag känt mig handfallen, menlös, missförstådd, falsk, stark, svag, förvirrad, vilsen... och uppgiven...

Suttit vid tv:n. Ätit, lite grann...

Gått till affären, en vända... Köpt mig lite cashewnötter och äpplen...

Skrivit av mig, i min känslobok, -och fått svar från försäkringskassan, om hur inskrivningen på arbetsförmedlingen, går till...


...


Jag vet inte hur jag ska hantera morgondagen. Känner mig desperat till en förändring, -men vet inte vad jag ska ta mig till, för att få det att ske... -Jag orkar inte mer...

Jag vill bara låsa in mig. Svälta. Men samtidigt, är det inte vad jag vill.. och kommer inte att ske...


...


Nu. Dygnets höjdpunkt... -Natten...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards