Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 16 maj 2017

Av D - 16 maj 2017 23:24

... Idag...


...


Jag har sovit mycket, idag... -Väldigt mycket...


Jag åkte iväg imorse, som vanligt. Promenerade omkring på bergen i skogen... Satt och stirrade utöver naturen, ner på fordonen som körde på vägen, lite längre bort...

Förflyttade mig sedan, till "mitt berg"... Satt där en stund. Ca en halvtimme, vilket är lika länge som jag satt på det andra berget...

Sedan bestämde jag mig för att börja gå tillbaka igen, -eftersom att jag inte hade någon lust att sitta kvar längre, och inte orkade gå något mer i skogen...

Jag gick en omväg. Runt, så att det tog ca en och en halv timme. Svängde in på affären och köpte mig en smoothie och lite nötter, innan jag tog mig till en hållplats och åkte hem.


...


Hemma...


Jag har sett på tv... Ätit... -Ätit alldeles för mycket. Men det var mest för att jag ville ta slut på allt(allt) godis som jag hade, -så att jag kunde sluta äta det, sedan...


Jag har mått dåligt. Känt mig deppig, ängslig.. Som om livet är helt meningslöst... Ensam... Och jag har bara känt mig dum och misslyckad... och frustrerad över vetskapen om att jag aldrig kommer att avsluta det hela... -Livet.


... Jag har skrivit av mig, i min känslobok... Sovit i soffan... Sovit på sängen...

Jag har vattnat mina var-dags-växter...

Och jag har skickat min adress till PersonligtOmbud, då hon undrade vart jag bodde, -efter att ha funderat, fram och tillbaka, då jag varken känner mig bekväm i att ta hit någon... eller, med att komma till hennes kontor... -Men, men. Jag måste ju träffa henne, om hon ska ha en chans att hjälpa mig.


...


... Det får vara allt... För att, jag orkar inte fundera över ifall jag har glömt något...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards