Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 8 maj 2017

Av D - 8 maj 2017 22:03

... Bara för att blogga alls innan jag går och lägger mig, skriver jag några ord... Bokstavligt "några ord", denna gången, känns det som... -Jag är såå trött..!


...


Idag.


Iväg till arbetsplatsen. Känna obehag, direkt. Skynda mig in i skogen, innan någon hunnit se mig. Sitta på berget. Promenera på berget, fram och tillbaka. Gå omkring i skogen... Hagel, regn, uppehåll, skugga och solsken, om vartannat... -Mestadels kallt...

... Hem, efter att ha promenerat ett bra tag. Efter att ha suttit i blåsten, på det kalla berget.. ett bra tag... -Utan att gå tillbaka till arbetsplatsen. Ja.. en gång, var jag tillbaka. Gick runt, runt, runt, på gräsmattan. Men det var ingen som hann se att jag kommit dit...


... Blöta fötter, frusen och uppgiven... Men nu är jag hemma...

... Jag har efterfrågat, än en gång, att få byta till ett annat ställe, till JobbCoach... Jag känner mig desperat till att göra det, nu.. eftersom att jag varken vågar vara på brukshundklubben eller orkar vara hemma om dagarna... -Jag behöver en ny början, någon annanstans...


... Annars.

Tv. Äta lite soppa...

.. Fick svar från JobbCoach, som inte kunde hitta en sådan plats som jag efterfrågade "som passar dina behov"... Men jag vill inte ha någonting som passar några "behov"... Jag behöver få börja om på nytt och vara så.. "frisk" som möjligt. Ta fullt ansvar, och ha normalhöga förväntningar på mig... -Annars, kommer jag aldrig ta mig igenom det här...


...


Det får vara allt för idag... Jag minns inte om jag har glömt någonting.

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards