Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 19 februari 2017

Av D - 19 februari 2017 02:05

... Jag är jättetrött och jag känner mig tom. Så att jag skriver bara... -


.. Jag vaknade vid... säkert samma tid som jag brukar.

Satte igång tv:n. Åt lite smörgås...

Skrev ett kort schema på VitaTavlan, om vad jag skulle göra och i vilken ordning...


... Tog min entimmespromenad, vid ettiden. Funderade lite grann. Stressade, men kände mig fysiskt trött...

.. Men solen sken och vädret var härligt.


Satte mig vid tv:n en stund när jag kom in. Drack en massa vatten...

Och vid strax efter två, började jag diska lite grann...


När jag blev för fysiskt trött, gick jag in till soffan. Väntade på att reprisen av MandelmannsGård skulle börja.

Och sedan har jag bara blivit sittandes framför tv:n. Ätit, och funderat mat. Vad jag får köpa och varför. Hur jag bör hantera mina vanor och begär... Och hur jag bör lägga upp allting...


... Och nu på kvällen/natten, har jag sett på två filmer som avlöste varandra, på 3:an...

Jag blev rädd, för någon minut. Då det slog mig att katastrofer händer på riktigt. -Och att det är smärtsamt! Att det leder till panikartad rädsla, skada och död...

Ja-a... I sådana situationer skulle jag nog hoppas på en snabb och smärtfri död, utan någon panik eller läskiga bilder...


...


Nu blir det sängen. Jag orkar inte skriva idag...

Kanske skriver jag tidigare imorgon, så att det känns mer.. "ordentligt"...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards