Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av D - 13 mars 2016 22:16

     

Ja. Igår hade jag den tyngsta och mest desperata dagen jag har haft på länge. En dag då jag försökte förstå mig på någonting som jag inte kunde luska ut...

En dag då jag gick nervöst och tungt mellan sängen, köket och vardagsrummet. Stängde in mig i sovrummet för att ta mig ifrån det knappa ljudet från tv:n, och dess rörliga bild... Som jag egentligen bara hade kunnat stänga av! Men det ville jag inte...


... Idag har inte varit mycket lugnare...

Och u känner jag mig desperat...


...


Jag kommer inte att skriva något riktigt kvällsinlägg, idag heller...

Vet inte om det kommer att bli så mycket mer bloggning. Men den här uppdateringen kände jag ändå att jag ville lägga ut...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards