Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av D - 11 februari 2016 16:46

 

... Jag får väl prioritera att svara på syskonens mess. Det innefattar ju ändå andra än mig själv...


...


Vet inte hur mycket jag kommer att blogga och dela med mig av framöver...

Känns som om det blir mindre och mindre. Men det går nog i perioder. Just nu känns det inte helt okej att dela allt jag tänker, känner och gör. Då det är så mycket. Tungt... Rörigt... Ja, och privat.


...


Men jag är iallafall helt "stödlös" igen nu... Och fortsätter väl kämpa för att "inte bry mig" och "bara vara". Då jag tror att det är den enda vägen för att orka leva... Och kanske så småningom, bara skratta och må bra...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards