Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av D - 10 februari 2016 22:34

... Jag skrev ett långt inlägg... som aldrig blev klart. Men jag raderade det. Då det var trögskrivet... Väldigt trögskrivet. Och innehöll saker som jag nog gärna håller för mig själv...


...


... Men jag har iallafall varit hos mina föräldrar.

Natten innan det, inte sovit en blund. Så. Väldigt trött, alltså.


...


... Glömde pappren till ansökningarna(om bostadstillägg och aktivitetersättning) som jag skulle kopiera, hemma...

Blev skjutsad hem för att hämta dessa...


...


Inte så mycket prat denna gången... om känslor och tankar... Bekymmer...

Men när det väl hände, mycket frustration och inre stress.. Som jag dock inte visade så mycket av... Jo, en del stress...


...


Jättetrött till kvällen. Bekymmer gnagandes om natten..

Somnade till slut.


...


Hem med bussen.

Tillbaka till stan med nästa buss...

Handla mjölk och grädde. Och hem igen.


...


Märka att champinjonerna hade blivit angripna... av någonting...


...


Officiellt avslutat kontakten med kuratorn. Då jag ändå inte kommer igång. Känns mindre än naturligt...

Och då jag även har ju bestämt mig för att "inte bry mig"... och "bara vara"... "För att på detta sättet känns det som om jag åtminstone orkar leva"...


...


Jag har ju en del tankar och känslor att göra av med och lämpa över på papper...

Så jag kanske lägger in det här på bloggen senare... Det beror på hur texten utformar sig...


...


God natt med er <3

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards