Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av D - 15 januari 2016 20:36

   

... Jag skriver snarlikt hela tiden, känner jag...

Men det är det enda jag känner just nu. Jag lever i ett kaos till kris...


... Vet inte hur jag ska klara morgondagen. Men skulle det kännas onödigt ohanterbart, kanske jag överväger en extra natt på avdelningen istället...

Men det får mig bara att undra... "Hur ska jag orka med vardagen efter vårdplaneringen, då?" ...

Av D - 15 januari 2016 18:38

... Ett kort inlägg innan jag går och lägger mig...

 

...

 

Jag är trött. Har inte sovit på över trettiofem timmar. Det är ruggigt i lägenheten... Och dundermusiken på övervåningen, gör att jag varken orkar tänka eller kan blunda...

 

...

 

Det går mycket funderingar just nu. Kring huruvida jag kommer att orka vara hemma ända tills på söndag eller inte...

 

Men jag känner samtidigt att jag måste. Jag måste orka. För att på måndag ska jag skriva ut mig. Måste ju klara att bo i min egen lägenhet...

 

...

 

Idag har jag i princip bara suttit vid tv:n. Jag har bloggat en del... Och så har jag diskat lite grann av disken i diskhon...

 

...

 

God natt <3

Jag hoppas på lite sömn nu iallafall. Helst så lång om möjligt. Då jag bara vill att dagarna ska gå...

Av D - 15 januari 2016 16:51

       

Och allt hade kunnat vara så mycket bättre, om jag bara hade tillåtit det...

Inte enklare. Men bättre...


*Suck*... 

Av D - 15 januari 2016 14:22

 

Fredagsgodiset gjorde svälthjärnan desto...

Eller det är nog ätstörningshjärnan som gnager nu, förresten...

... Fredagsgodiset gjorde ätstörningshjärnan desto mer aktiv. Påttaglig... Nu känns det väldigt viktigt att svälta...


... Dumma. Elaka...

Av D - 15 januari 2016 12:22

 

... Men jag ångrar inte att jag åkte hem. Skönt ändå.

Det är bara olika slags smärtor...


... Fortsätter det såhär, efter vårdplaneringen, vet jag dock inte om jag orkar hålla gnistan uppe...

För att jag vet inte vad jag ska ta mig till...

Känner mig så uppgiven... Utan några som helst svar... Utan någon som helst kontroll över mig själv. Vad jag tänker och känner... Inte heller så mycket vad jag gör, längre...

Av D - 15 januari 2016 10:47

 

Nu blir det TheBigBangTheory hela helgen. Jag ska löpa ut hela första säsongen... om det hinns med.

Ett bad, och en rutt in till stan idag, blir det nog.

Möjligtvis diskning, om jag orkar med...


Men nu vill jag bara att tiden ska gå...


Ett par avsnitt hinner jag nog med. Sedan ska jag pausa fö HemTillGården, om jag kommer ihåg...

Av D - 15 januari 2016 04:19

   

... Nu blir det lite tv. Screw the sleep.

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards