Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av D - 8 juni 2015 19:42

 

... Ja, jag vet inte...

Jag råkade ramla in på glas och koppar. Sugrör och sådant, igår. Vet inte hur... Men det slutade iallafall med att jag blev väldigt fixerad...

Nu kan jag inte sluta fundera drycker och glas. Koppar och liknande.

Stressad...

Och stressen med "äta-dricka"-grejer, gör att jag ramlar in på inredningen igen, som inte ännu är klar. Press på det...

.. Och det för mig automatiskt till gardinerna som ännu inte hänger uppe. Fönstret som ännu inte blivit fixat... Och så vidare till sovrummet som ännu inte blivit uppackat helt... Det skitiga golvet... Och tvätten som inte blivit tvättad på MÅNADER!


... Och sedan, förutom det, har jag problemet med ätandet, som jag inte ens är SÄKER på att egentligen är något problem!


... Övertrött, fixerad, stressad, och problem att lösa.

... Och jag VET att hur jag behandlar mig själv och min kropp, påverkar min hjärna och framhäver dessa problem ÄNNU mer! ... Onödigt.

Av D - 8 juni 2015 08:48

Alltså... PRECIS somnat efter en tung sömnlös natt.. kvart i nio på morgonen... Och så får man ett mess..!


*Suck*...


... Säger inte mer än så...

God natt <3

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards