Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av D - 6 maj 2015 00:02

... Jag saknar energi.. Även till att blogga..

 

Jag har varit mätt och förstoppad hela dagen... Eller ja. Halft iallafall... Och jag känner fortfarande av den där spända och fullproppade magen. Trots bara två måltider...

 

... Men jag har ingen lust att PRATA något mer om vad jag känner om mat. Och alla mina bekymmer och problem kring det... För att jag säger SAMMA SAK VARJE DAG... Och det känns bara... Nej, jag orkar inte idag...

 

Men jag ska rabbla dagen lite snabbt. Innan jag går och lägger mig och hoppas på att inte behöva fika på stan imorgon...

Ja, jag har ingen större ork... Fastän jag samtidigt sitter här och känner att jag inte GÖR annat än sitter vid tv:n hela dagarna.. Och att jag verkligen BEHÖVER ett liv...

Men återigen... Det sociala kravet. Och att ha en tid att passa... Inte så populärt just nu...

 

Idag...

Ja, inatt... Det var ingen bra natt för magen. Och jag sov så HIMLA konstigt.. Täcket låg både högt och lågt. Och jag var jättevarm... Ja, inte febervarm alltså..

Vaknade... Ja, jag minns inte när... Men när jag klev upp, blev det iallafall tv:n. Ingen frukost idag... Jag kände väl... Ja, just det. Jag skulle inte prata mer om det...

Men kan väl säga att jag har velat kring hur jag ska lösa det hela, även idag...

 

Tv.

... Det har blivit lite mat. Toalettbesök... Mer tv. Diskning i omgångar... Efter varje gång som jag har ätit eller tillagat något... Vilket inte kan ha blivit så många gånger idag...

Och så blev det lite dator. Läsa bloggar och sådär... Men inte så mycket mer än så...

 

Ännu mer tv... Och en del tankar kring...

Ja, det stör mig att sitta vid tv:n hela dagen. Har inte varit utanför dörren sedan i förrigår. Då jag uppslukas så mycket av.., och de drar så mycket energi... mina problem...

 

... Ja. Jag förde iallafall in alla siffror i budgeten idag... Så nu vet jag ungefär hur jag ligger... Men jag känner mig dock osäker. Så måste orka mig in på internetbanken någon gång snart. För att se hur mycket som finns på kontot. Då det känns fel i min uträkning på något sätt...

 

... Vi får se hur jag hanterar morgondagen... Men jag befinner mig... Ja, på en läskig plats just nu...

Jag är rädd... Men inte för spöken och monster... Utan för livet och mina egna demoner...

Orken tynar...

 

God natt med er <3

 

 

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards