Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 14 april 2015

Av D - 14 april 2015 21:17

... För det första, så tappar jag allt mitt hår. Hårstråna är helt utmattade...

För det andra, känner jag mig på sätt och vis, nära bristningsgränsen... Kan inte se..

.. Och för det tredje, så vet jag inte hur mycket bloggningen orkar betyda för mig just idag..

 

Men kan passa på och säga att jag antagligen... Ja, det är ju bestämt men.. ska på praktik tillsammans med Jobbcoach på måndag och tisdag nästa vecka..

... Att jag i ren uppgivenhet och frustration, har målat mina naglar idag.. Japp. Den ni :P

 

... Och. Emmh. Ja-a..

Det var det.

Jag skriver ett bättre inlägg imorgon(Om jag inte får för mig att göra det senare inatt).

 

God natt med er <3

 

Av D - 14 april 2015 14:57

 

Mer om vad, ikväll <3

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards