Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 27 april 2014

Av D - 27 april 2014 23:05

Hmm... Dagen idag.

 

Kan väl säga att den har varit bra. Har varken tänkt eller känt särskilt mycket. Jag har varit ovanligt pigg, och varken hungern eller den strama tomheten i magen, har visat sig. Inte heller musklerna har gjort sig påminda...

Ja-a... Kanske börjar min kropp ställa in sig på en måltid om dygnet... Vem vet. Men det enda har väl varit att jag inte har klarat av att äta en endaste bit, mer än middagen. Vilket var en panpizza. Jag har suttit där och tänkt efter. "Kaske kan jag åtminstone få i mig en liten godisbit". Men där satt jag med den minsta godisen jag kunde hitta, i min hand. Men den slutade i min ficka. Ligger nu framför mig på mitt skrivbord. Däremot har jag fått i mig tre koppar kaffe och ett glas jouice idag... Ja, förutom pizzan, då da.

 

Så. Det var väl det enda negativa. Annars har jag som sagt mått bra. Minns inte om jag skrivit något på min tredje blogg. Men jag har iallafall fixat lite med foton, och gjort iordning ett par "i mitt huvud", typ. Då jag kände att det inte ville sluta snurras och ältas, nu till kvällen.

 

Imorse när jag klev upp, började jag direkt dammsuga nedervåningen. Som jag hade lovat mamma att jag skulle göra. Tog väl ca en timme. Sedan hoppade jag in i duschen. Satt en stund vid datorn och typ spelade Bejeweled, läste bloggar, kollade blocket hundar... Och mer minns jag inte...

 

Efter det, gick jag iallafall ner på nedervåningen och såg på tv ett par timmar. Väntade på att mamma och pappa skulle komma hem. De och 13åringen var på lunch hos 21åringen. Vilken jag gärna också hade följt med på, om det inte vore för mitt nuvarande matproblem... Ja, det förstör en del...

 

När de kom hem, gjorde jag iordning kaffe. De fikade och jag åt min pizza. Sedan blev det datorn en stund till, och så "Beck"filmen som gick på 4an idag...

 

Och nu blir det sängen =) God natt med er <3

 

 

Av D - 27 april 2014 22:13

Ja-a... Det rör sig i huvudet på mig, just nu :)

 

Av D - 27 april 2014 19:14

Dessa två saker står först på min "Att-köpa-lista". Men även en köksmaskin(eller vad det nu heter) står högt på min lista, när jag har flyttat till eget ;)

 

 

Ses ikväll <3

 

 

Av D - 27 april 2014 14:20

Ett litet collage bara :)

 

Den första bilden är på hyllan som ställdes in i mitt rum härom dagen. Och lite saker som jag fått av 21åringen. Resten är åp min älskade växt. Den bara växer och växer. Men känner att jag kommer att behöva stödja den med en pinne, snart ;)

 

Vi hörs ikväll <3

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards